torsdag 1. januar 2009

GODT NYTT ÅR!!!



Nyttårsaften var helt rolig hos oss.
Smågullene sin pappa var her
sammen med oss og vi kosa oss med
god mat, dessert og leking.
Sebastian la seg til vanlig tid og
Emilie fikk være oppe litt ekstra.
Vi tok henne med ut og sendte
opp en rakett (årets eneste)
og brente av noen stjerneskudd.
Glemte å ta med meg kameraet ut...

Sebastian har igjen stygg hoste, så
vi måtte ta ham opp i 12-tida.
Han fikk da med seg alle rakettene
og gjorde store øyne :o)



Han sa ikke mye, men når det
begynte å bli litt opphold mellom
hver rakett, sa han "til" (en til)
og "meje" (mere).
Da vi anså det
hele som over, orka
vi ikke holde ham
leger, så da tok
han stolen og så ut
vinduet selv.




Noen ønsker for mine
snuskeunger og meg for
det nye året:
- at vi holder oss friske
- kose oss mer sammen
i hverdagen og ikke stresse
- mange koselige helger
sammen med venner
- jeg må puste med magen
og bli flinkere til å ta vare
på meg selv ;o)
- bruke tiden mer effektivt
og fokusere på det som er
viktig for oss
- nyte feriene vi har sammen


Ingen kommentarer: