torsdag 7. mai 2009

Lengter til havet...


Jeg er så glad i dette bildet av Sebastian! Ansiktsuttrykket er fantastisk og omgivelsene så utrolig kjære. I fjor var vi på sommerferie i Nord-Norge og besøkte bl.a. familie i Lyngen. Her eier min far og hans brødre et vakkert, ubebodd område ved kysten. Her vokste min far opp og vi har hatt det som hytte i alle år. Det var så deilig å være der igjen og se at mine barn også storkoste seg der :o)
På LOen har jeg brukt papirer fra Cosmo Cricket, craftkartong og bølgepapp, filttre og filtknapper, garn fra Hallerud, div bånd, hyssing, filtbord fra Minnehjørnet og skyer fra riff raff.
På skyene har jeg sprayet med denim blue Glimmer mist.
Takk for at du kikker!!! Ha en nydelig dag!

4 kommentarer:

Hege sa...

Ingen ting er fine er lyngsalpene som speiller seg i fjorden på en fin sommer dag. Har bodd i tromsø i 4 år før jeg også ble klima flyktinig.
Så ut som han kosa sæ. Flott var den.
Ha en fin dag
Klem hege

Lena Katrine sa...

Åh, for en kul LO! Herlig bilde! Og så liker jeg bruken av elementene dine, og variasjonen i tekstur!

Takk for koselig hilsen i bloggen min - det gjør meg glad :)

Maya sa...

Åhhh den var nyydelig,Trine!!
Lekre detaljer og jeg skjønner godt du er glad i bildet,det var herlig!!

Jeg kommer nok til å scrappe igjen,og ikke fordi jeg kan det ;) Men fordi jeg synes det er litt moro :)
Og så har jeg jo en herlig tante-gutt å scrappe bilder av :)
Ha en herlig tirsdag,
klem fra Maya:)

Siv Anne sa...

For et herlig bilde og en super layout