lørdag 5. november 2011

Min sjarmerende strandløve

Denne LOen ble til på Skitreffet og kom på andreplass i scrappekonkurransen der. Storkosa meg med å bruke så mange forskjellige bokstaver! Liker godt å få til en del tekst på sidene mine og kvitter meg aldri med bokstaver. Mange av de jeg har brukt her, har ligget i skuffen i 6-7 år. Var så heldig å få låne det lekre fuglestempelet og det kule (MÅ HA!) murstempelet hos Mette. En god del av det jeg har brukt, kan du finne hos Minnehjørnet.





Beklager at bildene er litt dårlige, men håper du kan finne litt inspirasjon her, likevel.
Tusen takk for at du tok turen innom!

2 kommentarer:

Hege sa...

Så herlig og detaljrik LO! Elsker fargene, og ikke minst murveggen!
Og for noen sprudlende bilder.

bestevenn sa...

Ja, denne LO'en så jeg jo og synes den er kjempefin. Herlige bilder og kjempestilig illustrert med tekst. Ønsker deg en fin uke.