lørdag 3. desember 2011

Dekorerte toffifee-esker

I høst har jeg lagd mye med tanke på å selge. Jeg produserte bl.a. mange sånne esker for salg.






På disse eskene har jeg brukt julepapir fra Maya design, utklippsark fra Minnehjørnet, julestjernene er lagd med dies fra Magnolia og pebbelsene er lagd med Kristin Langnes sine freebees (tusen takk!). Stemplene er fra Kort og godt og Minnehjørnet.




Her har jeg brukt papirer fra By Evy, stempler fra Minnehjørnet, peppels fra Kristin Langnes og snøfnugg trykket ut med Martha Stuart punch.



Her har jeg tatt i bruk bølgepapp, utklippsbilder fra Minnehjørnet, rødt silkebånd og filthjerter.

Takk for at du kikker!

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Her var det mange nydelige toffifee-esker:-) KJempefine!!
Og lekkert gavesett til din kollega i forrige innlegg også:-)

Ha en fin advents søndag!
Klem Laila.

Unknown sa...

Elsker det jeg ser og du er jo helt utrolig dyktig, gleder meg til å følge deg videre.
Klem Katrine