torsdag 16. april 2009

Glitz design - stilige papirer! Skissedillaskisse

Minnehjørnet har fått in stilige papirer og tilbehør fra Glitz design. Papirene er spreke og det finnes både jenteserie og gutteserie. Har kost meg med noen jentete papirer og laget en LO og to kort.
LOen er laget etter Broggis sin skissedillaskisse. Takk for inspirasjonen!


I tillegg til papirene og tekstboks fra Glitz har jeg brukt mesh, bling i ulike varianter, vinylbokstaver og glitterlim. "Blomsten" har jeg laget av en sort blonde, blingblomst og en sort brad."full" har jeg ripet inn i bildet og så hatt glitterlim og bling oppå.


Kort til to venninner


Selve kortet er sort bazzil som jeg har pyntet med Glitz-rester, sortsvertet bølgepapp, fjær fra Panduro, Primablomst, rose, thickers og MMbokstaver.


På det andre kortet har jeg brukt det samme og blonder+tickets fra Jenni Bowlin i tillegg.




Tusen takk for at du kikker!

8 kommentarer:

Broggis sa...

Så utrolig kule ark, og digger LOen!

Sees desverre ikke i morgen, her er det bursdagsfeiring. Håper vi sees snart alikevel.

Takk for at du deltar!

Evy-Kristin sa...

Åh, så mye fint du har laget nå om dagene!!
*klæmma*

Anne Marit sa...

Lekkert!!!
Her var det masse flotte detaljer. Flink du....
Klem

Anonym sa...

Så kule - og lekre ark :)
Prekæs i morra *gledermeg*

Inas lune hjørne. sa...

Det var noen utrolig herlige ark! Og for noen flotte ting du tryller frem. Satt å så på layoute og tenkte de arkene var flotte til kort, og så hadde du jo bare laget det lekre kortet og!

Me like!

~Kjersti~ sa...

Utrooolig tøffe krot!!

Kari sa...

Nydelig LO og kort! Så fin blomsten laget av blonde er!

Linda S sa...

Her var det mykje fint! Du er veldig kreativ, var den så fin den LO'en der jenta di har krone på seg.