mandag 14. september 2009

Har scrappa litt

Så deilig å få scrappa litt... Med ny jobb og travel hverdag, har det ikke vært mye rom for hobbydyrking. Tromma sammen gode scrappevenninner til treff på bursdagen min og fikk gjort en god del. Holder på med en del kursforberedelser for tida, og her er en liten snik på litt av det jeg skal lære bort i høst ;o)
På treffet hadde vi en del utfordringer, blant annet å lage en fargesterk LO med sommerbilder. Her er mitt resultat :o)
Jeg har brukt papirer fra Imaginisce, bazzill og.... hmmm... husker ikke hvor bakgrunnspapiret er fra.

Disse blomstrene har jeg lagd av tøy :o) Morsomt å prøve nye ting!

Takk for at du kikker!

3 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Så stilig - både LOen og de heimelaga blomsterne. Så kreativ du e!!
*flinka*

Love u! Ikkje så længe te vi sees igjen - takk førr at du overtalte mæ te å komme på treffet i oktober!

*smask*

mettepip sa...

For en herlig fargerik LO Trine!
Gratulerer med ny jobb!
Sees i oktober;)
klem fra Mette

Jinx sa...

Nydelige blomster!! OG herlig LO!! Takk for titten i en nydelig blogg!