søndag 6. mars 2011

SUPERT Skitreff og våren kommer snikende

I helga har vårens Skitreff gått av stabelen og som vanlig var alt helt TOPP!!! Jeg holdet to kurs og fikk scrappet litt og skravlet masse med hyggelige scrappe- og stempelscrepper. Det er fantastisk morsomt å få være med på å arrangere dette supre treffet sammen med de dyktige "klipp og lim-damene" (fnis...den er intern...) på Minnehjørnet. Tusen takk for ei flott helg, alle sammen!!! Gleder meg allerede til neste gang.
Det er så deilig å se at snøen har begynt å smelte, så her kommer en litt vårlig LO fra meg. Jeg har brukt de nydelige papirene fra Pion design.



Ellers har jeg brukt hjemmelagde shabby blomster og diverse andre blomster og blader, hyssing og perler.



Takk for at du tittet! Ha ei flott uke!

6 kommentarer:

Anne Marit sa...

Tusen takk for en fantastisk helg. Balsam for sjelen som alltid.
Nydelig Lo som alltid fra deg.. De andre LOene dine var så fine de å. Superflink er du :)Veldig inspirerende ♥

mettepip sa...

Tusen takk for et superhyggelig treff Trine! Masse latter og skøy som vanlig, og noen av oss får jo med oss flere timer enn andre;)
Takk for et suuuupert kurs med dine flotte teknikker og idèer!
Fikk virkekig lyst til å lage mere LO'er etter kurset ditt. Denne du har lagd her er jo sååå nydelig, og ikke minst den lekre selvlagde pynten din! Kommer jo ikke like godt frem på bilder. Må ut å tråle butikkene i distriktet etter "stårsj";)
Vi snakkes!
klem fra
Mette

Nina Macaulay sa...

Der var du Trine! :OD
Nydelig denne LO, enda finere IRL ;O)
Takk for en super helg!
og en utrolig inspirerende Lo kurs, det var som du vet min første LO og nå blir det flere takket være deg :O)
Gleder meg til å følge deg videre og suge opp masse inspirasjon fra deg, du har så fin stil.

Klem Nina x

Knerten sa...

Er SÅÅ glad jeg var med på kurset ditt, og fikk oppleve varmen fra deg, Trine :-) Takk for en fin helg.
Nydelig LO, med mange stilige detaljer jeg nok kommer til å prøve meg mer på - me like !
Klem
T.

bestevenn sa...

Takk for hyggelig treff. Hadde en fantastisk helg. Ble bedre kjent med noen og fikk hilse på noen jeg bare har blogget med. LO'en din er nydelig. Vakkert bilde og fine detaljer. Flott å ha fått se den på ordentlig. Gleder meg allerede til neste treff. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Har lagt meg til som følger hos deg.

Pinklady 68 sa...

TAkk for sist Trine:-)..en utrolig flott scrappehelg! Ski-treffene er helt klart årets høydepunkt for en glad scrapper:-)
Helt lekker LO du har laget her!!
Ha en fin torsdag og god helg! Klem Laila.