lørdag 2. april 2011

Bare gode venner?

Har helt glemt å legge ut denne LOen som jeg lagde til februarutfordringa på Casa Papiralong. Har scrappet bilder av Emilie og hennes gode venn og klassekamerat. De leker utrolig godt sammen og har til tider sagt at de er kjærester...


Husker ikke helt hvilke papirprodusenter jeg har brukt. Jeg har sydd fast garn som en ramme rundt, "stemplet" med akrylmaling, korker og meshaktig tape. Thickersbokstavene og papirremsene er sydd fast og chipboardhjertet er malt med akrylmaling.



Ønsker alle bloggvenner ei fortsatt finfin helg!

3 kommentarer:

Nina sa...

For en herlig LO. Leken og med spennende detaljer. Friske fine farger:)

Nina Macaulay sa...

Det er godt at man har gode venner :O)
Jeg liker så godt hvordan du sy garn rundt kantene, noe jeg ennå har å prøve!
Håper du har det godt om dagen, det varmer at solen er framme og snøen er nesten borte!
DEILIG :O)
Klem Nina x

Nina Macaulay sa...

Heia de som heter Nina :O))
Vi tar første, andre og nå tredje plass i kommenterings runden :OD