fredag 28. november 2008

Har rydda scrapperommet og scrappet litt





Formiddagen ble brukt til å rydde rommet mitt og organisere scrappesakene. Så utrolig deilig å få orden. Fikk kjempelyst til å scrappe!!! Leverte ungene og dro innom Minnehjørnet. Fikk i oppdrag å scrappe en liten pilleeske. Har storkosa meg med denne :o) Skulle forsøke å finne på en litt ny vri, så da ble det til at jeg lagde "lommer" der man kan putte tags eller pengegaver. Lommene har "vellumvinduer" som er stanset ut med retroblomst-punchen. Tok ikke bilde av den andre siden, i tilfelle mottakeren kikker her (noen overaskelser må det jo være).

2 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Hihi - tidlig ute, eller...?
*kniis*
Den eska ble utrolig stilig!! Gleder meg til jeg får se den på ordentlig (?)
;o)

Trine sa...

He he... ja, det var det eneste jeg kom på som jeg faktisk kunne bruke den til...