lørdag 18. april 2009

Papirer fra Graphic 45 og Prima


Da Prima kom med sine mønsterark med søm, ble jeg skikkelig forelska, men synes ikke de er så lett å bruke. Hjertepapiret som jeg har brukt her, synes jeg er veldig anvendelig og skikkelig lekkert!
Graphic 45 har flere ulike typer papirer, men disse romantiske arkene, har jeg falt for. Vanligvis skygger jeg unna diecutsark, men det som hører til denne serien, er full av nydelige tags!
Klistremerkebokstavene er fra "doodlebug", metallpynten fra NUN design og filtbordene fra Panduro.
Synes det er gøy å scrappe portrettbilder! Emilie har så mange fine ansiktsutrykk og her er hun fanget mens hun konsentrerer seg veldig om TVen.

Denne helga er ungene hos pappan, så min plan var å ta en skikkelig vaskerunde i huset... Har enda ikke begynt fordi jeg har blitt syk (ja, jeg synes skikkelig synn på meg selv ), så det eneste jeg har fått gjort i dag, er å kjøpe bursdagsgave til Sebastian som blir 2 år mandag, og hentet medisiner på apoteket.
Ønsker alle som titter innom, ei riktig koselig helg!

11 kommentarer:

Tonje sa...

Herlig lo og fantastisk flott bilde av en ultrakonsentrert jente!
God bedring til deg, det høres ut som du trenger det. Ta det med ro, plei deg selv og så håper jeg at du snart blir bra igjen!

Kari sa...

Nydelig LO, og for et fint bilde!

Nina`s Rosa verden sa...

Utrolig nydelig lo og et herlig utrykk som jeg skjønner godt at du vil scrappe!!!
God bedring og kos deg videre med scrappingen!!!

Anne Marit sa...

Nydelig LO med masse flotte detaljer!
Masse god bedring Trine!
Klem

Maya sa...

Heiii Trine *vinker*
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg *glad*
Og du,jeg har scrappet *fnis*
Men holder meg til kort jeg ;)
(Ser mine "loèr" i bloggen ;) )

Du lager jo bare så lekre LOèr da *dåne*
Spekket med masse lekre detaljer og nyydelige bilder!
Flinka!!
Go`bedrings klem fra Maya :)

izi sa...

Ojjj, den var virkelig gjennomført og lekker!

Trine sa...

Så koselig med besøk, jenter! Tusen takk! *Klem*

Tonje sa...

Så nydelig LO!! Syns du har en veldig fin stil:-) Masse god bedring!

*Camilla* sa...

Nydelig LO! Jeg er også veldig glad i Graphic 45 sine ark og med et slikt stemningsbilde i tillegg blir det jo perfekt! :-) God søndag

Linda S sa...

Så fin denne var :)

Monas hobbyblogg sa...

Wow, for en flott LO!! Flott bilde, og jeg liker måten du har klart å få med så mye journaling :)