fredag 10. april 2009

Scrappemania - et lite ord


Scrappemania har en utfordring der du skal bruke ordet "alltid".
Her er min løsning på oppgaven. Sebastian er en ordentlig godgutt og har alltid en klem på lur, selv til en innpåsliten storesøster ;o)
Her har jeg brukt noen av Minnehjørnets nye, vidunderlig vakre papirer fra "graphic 45" og et ark med lekre tags fra samme produsent. Klistremerkebokstavene er fra "doodlebug", rubonsalfa fra "american crafts". Den nydelige blonden og velvet ribbon finner du også på Minnehjørnet.
Teknikker jeg har brukt er søm, riving og sverting av kanter.
Takk for at du kikker innom :o) God påske!

10 kommentarer:

Hege sa...

Så nydelig LO! Stilig med alle tagsene med tekst på. FLott kombinasjon av fonter i tittelen. Liker måten du har revet og distresset papirene på.

Lena Katrine sa...

Åh, så stilig! Nå må jeg snart få ut finger'n å prøve meg på scrapping :o)
Tusen takk for flott inspirasjon nok en gang!

Go'klem

aase sa...

Så herlig bilde av barna Trine!! nydelig LO, går rett i hjertet på oss med småbarn den der!! så herlig når de viser sin kjærlighet til hverandre!!

Anonym sa...

Så lekker da - og for noen nydelige ark :)

mi@ sa...

Så herlige bilder! Kan absolutt se søskenlikhet. (synes jeg ser tante også jeg *knis*)

Takk for at du deltar hos Scrappemania!

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig denne LOen var! Likte godt de revne kantene og nydelige farger du har brukt!

Nina`s Rosa verden sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min!!
Så nydelig LO! Stilig med alle tagsene med tekst på. FLott kombinasjon av fonter i tittelen. Liker måten du har revet og distresset papirene på.

Trine sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer og hilsener!!!

Anne Lise sa...

Takk for besøk i min blogg. I din blogg var det utrolig mye kult da!!! :)

Marianne Hope sa...

Flott LO! Takk for at du ble med:)