fredag 19. mars 2010

En "vintage" side fra Skitreffet

Storkoser meg med mange av de nye papirene (og en del gamle) i litt romantisk stil. Jeg prøver å variere stilen litt, men må innrømme at det er denne litt slitte og romantiske stilen som står mitt hjerte nærmest. Elsker dette bildet av mine to godunger. Emilie viser stor omsorg for lillebroren sin og de klemmer og koser stadig vekk.



På denne siden er basisen bazzill. Kantene er svertet og i hjørnene har jeg brukt dette lekre stempelet fra Kaisercraft,som forhåpentligvis snart blir å få kjøpt på Minnehjørnet. Mønsterpapirene er fra Maja design og GCD studios (Mine nye favorittpapirer! sjekk de ut! De er både lekre å se på og gode å ta på). Ellers har jeg brukt prima bling, blomster, fjær, en gammel bokside, MS sommerfuglpunsh og greinpunsh, blonder, bånd og charms.



Ønsker alle ei riktig god helg og takker for at du tar deg tid til å kikke innom!

4 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekkert!!!

Anne Marit sa...

Denne er rålekker, Trine!
Flinka!

Anonym sa...

ÅÅ, så nydelig denne var! Lekkert pyntet!

mettepip sa...

Denne er bare så utrolig lekker Trine! Enda finere IRL om mulig.
Så lekkert med hjørnestemplene, og du er jo en mester med pynten da!
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette