torsdag 11. mars 2010

Jeg kan vinke med øyan...

Historien bak denne LOen om min lille snuppelupp er skjønn: Tante spør Sebastian om han kan blinke med øynene... Han har tydeligvis ikke hørt om det før og tror hun sier blinke, så han sier ja og tar hendene foran øynene og vinker.



Her har jeg boltret meg i nye papirer fra Kaisercraft... Disse er SÅ flotte og kkurat min stil! Du finner dem selvfølgelig på Minnehjørnet. Jeg har sprøyet bølgepapp med glimmermist og ellers brukt mye stempelsverte.



Den nydelige swirlen er fra en liten stempelplate fra Kaisercraft (den MÅ man bare ha). Bokstavee er tøytickers fra American craft.


Roser og utstanset sommerfugl. Den store, blå blomsten har jeg sprayet med glimmermist. I midten har jeg pynt fra Prima.



Det har kommet inn så mange nye, lekre bokstaver. Løp og kjøp!
Tagsene har jeg krøllet, svertet og sprayet med glimmermist.



Takk for at du kikker! God helg!

1 kommentar:

Lena Katrine sa...

Åh, for en herlig LO!!! Varme fine farger, og spekket med masse lekre detaljer! Men best av alt er bildene - og historien bak *smiler*

Ikke mange timene igjen nå - ses snart, snuppa!
Go'klem